سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عزای ما 

برنامه و  اهداف محرم امسال هیات جوانان خیابان:
1-تشکیل بزرگترین دسته ی زنجیر زنی بطوریکه هیچ ماشینی در سرتاسر بلوار و خیابانهای اطراف نتواند طردد کند.  در ضمن باید بعد از عبور الم از سر چهارراه کمی توقف کرد تا با علم هیات بغلی سلام کنیم.
2-افزایش ضرب رنجیرها بر شانه ها
3-تلاش در جهت افزایش خودنمایی جوانان و تسهیل امر ازدواج
4-بلند کردن بلندترین و بزرگترین علم جهت نشان دادن علمی که ابوالفضل - ای جونم- روی اسبش گرفته بود و تکان میداد. اصولا ما میمیریم برای علم و پشت علم!
5-دسته ی ما امسال پیش از نیمه شب نباید بیرون برود. بعد از نیمه شب  تا نزدیک سحر با بلندترین شربات طبل پشتیبانی خود را از امام  حسین - عزیزمی- نشان میدهیم و سپس برای کسب انرژی برای شب بعد برای استراحت به منزل میرویم. در ضمن طبل زنان باید هر شب حداقل یک پوست پاره کنند و به شیوه ی بزنند که نوزادان در گهواره هم بیدار شوند.
6- جهت آمادگی برای مراسم از قبل از اذان مغرب در خیابان حاضر میشویم. در ضمن ثواب در خیابان بودن از نماز جماعت و سخنرانی و  خصوصا سینه زنی در هیات بسیار بیشتر است.
7-هر گونه سوسول بازی (سینه زنی) مردود است
8-برنامه ی روز دهم (سووشون): ساعت 10 از هیات راه میفتیم و  ساعت 1 برمیگردیم و سپس نماز اقامه میگردد هر چه باشد هر سال یک عاورا بیشتر ندارد ولی هر روز یک نماز ظهر!
9-در پایان از عموم ملت در خیابان که موفق به حضور در مراسم نمیشوند دعوت میشود تا با نگاه های ناز خود ما را یرای دهند و خصوصا خانواده ها از شرکت فرزندان خود در مراسم خیابانی کوچه ای و ...جلوگیری ننمایند.
                                                  اجرتان با آقا   پیر غلام اهل بیت

 


نوشته شده توسط مصطفی در دوشنبه 84/11/10 و ساعت 4:0 صبح
نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شازده کوچولو و توصیف زن
آخه دل من
بحثی در باره نقش مسجدها در برابر تکیه ها در محرم
محبت چیست؟
[عناوین آرشیوشده]
طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا