سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نامه های الکترونیک بهتر 

به نام خا
اینبار به یک مطلب کاربردی در حیطه ی نت میپردایم. شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید نامه ی الکترونیکی را (EMail) همراه با جلوه های ویژه بفرستید و نتوانستید این مطلب به این موضوع و بطور خاص گذاشتن پسزمینه (background) اختصاص دارد.
معمولا خدماتدهندگان رایگان این امکان را به شما نمیدهند. راه چاره چیست؟
ابتدا کمی درباره ی مطالب نظری توضیح دهیم. نامه های الکترونیکی به صورت متن (TXT) و صفحه وب HTMl فرستاده میشوند. مشخصا برای فرستادن نامه با جلوه ی ویژه باید نامه بصورت دوم باشد. برای ایجاد نامه بصورت دوم چند راه وجود دارد. یکراه نوشتن کدهای آن نامه و ارسال آن است راه دیگر استفاده از برنامه های این کار است.
راه ساده ای که بنظر میرسد استفاده از نرم افزار Outlook میباشد. برای تنظیم نرم افزار پیشنها من استفاده از یک جیمیل نوآور و یا مشابه اینهاست. برای تنظیم این نرم افزارها میتوانید از صفحات یاری این خدماتدهندگان استفاده کنید. البته اگر نخستین بار است که این نرمافزار را باز میکنید بطور خودکار وارد یکی از مراجل بعدی توضیحات میشوید و از ابتدای توضیحات خدماتدهنده ی Email حرکت نمیکنید.
بعد از تنظیم این نرم افزار برای ایجاد یک نامه ی جدید شما امکان استفاده از نامه های آمده با پسزمینه و ... و یا ایجاد این جلوه ها توسط خودتان را دارید. ولی با فرستادن اینها نتیجه ای حاصل نمیشود!!!
این عکسهای که بعنوان پس زمینه میگذارید معمولا باید در وب منتشر شوند یعنی جایی بارگذاری (Upload) شوند. در ضمن رخی از گیرنده های ممکن است اجازه ی نمایش ندهند. چاره چیست؟
برای اینکار شما باید ابتدا مورد را بارگذاری نمایید. بهتر است ابتدا به سایتهای ارائه دهنده ی این اقلام بروید و در صورتی که مورد نیاز شما آنجا بود همانها را استفاده نمایید. برای اینکار میتوانید با کلیدواژه های زیر جستجو کنید
email+stationery یا email+background
در قدم بعدی باید صفحه مناسب HTML برای آن ایجاد کنید. برای ایجاد این صفحه میتوانید به روش زیر برای گذاشتن پس زمینه عمل کنید
ابتدا یک صفحه ی اینترنتی را ضبط کنید. سپس با گذشتن از مسیرview--->source به کد آن دسترسی پیدا کنید. کل آن کد را با کد زیر عوض کنید

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<title>Untitled Document</title>
</head>
<body>
<table width="100%" border="0" background="http://">
<tr>
<td><div dir="rtl">
<div align="right">
<p>in the name of god</p>
</div>
</div></td>
</tr>
</table>
</body>
</html>

در مکان زیر در کد بالا باید نشانی پسزمینه را در وب بنویسید

<table width="100%" border="0" background="http://اینجا">


اکنون ضبطش کنید و ببندید..
حالا به Outlook برگردید . در قسمت مناسب (که در Outlook Express بعد از باز کردن ایجاد نامه ی جدید در format --->apply stationery---->more stationery است) HTML ایجادی رو انتخاب کنید. اکنون به جای متن انگلسی حاضر میتوانید متن خود را بنویسید و بفرستید.
این هم مطلبی اضافه:
 برای کد نویسی در خود آتلوک  اکسپرس بطور مستقیم امکان هست. ابتدا
 View----<Source edit
سپس
کلیک بر Source
سپس نوشتن کد
سپس کلیک بر Edit







P>


نوشته شده توسط مصطفی در جمعه 85/8/5 و ساعت 4:38 عصر
نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شازده کوچولو و توصیف زن
آخه دل من
بحثی در باره نقش مسجدها در برابر تکیه ها در محرم
محبت چیست؟
[عناوین آرشیوشده]
طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا