سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دزدی هویت 
به نام خداوند بخشنده ی بخشایشگر

تا حالا فکر کردید فرضا برید بقالی محل اما کسی که میبینید بقال واقعی نباشه؟ تنها بحثم گریم نیست. اینکه اصلا یکی دیگه تو جلد آدمی برود! خب شاید کمی شگفت انگیز و غریب باشد. در بهترین حالت یک صفت سخت بهش اضافه میکنیم.
تو دنیایی شبکه و مجازی این کار چندان هم سخت نیست. دوستی رو در نظر بگیرید که بسیار با هم صمییم هستید. البته تو شبکه. شاید حتی نامزد یا دوست دوران بچگیتون باشه. مدتهاست باهاش گپ میزنید تو شبکه ماهها و بلکه سالهاست کاملا بهش اطمینان دارید. یکروز میفهمید مدتهاست - روزها و شایدم هفته ها - اون هک شده و کس دیگه ای جاش میاد!
نوشته شده توسط مصطفی در شنبه 85/12/12 و ساعت 2:29 عصر
نظرات دیگران()
ژیامدهای انتخابات 24 آذر 

دولت قرار است فردا (چهارشنبه 6دی) در باره ی تغییر ساعت بانکها تصمیم بگیرد. نمایندگان مجلس امروز دو فوریت طرح تغییر ساعت بانکها را تصویب کردند با این ترتیب بزودی این مسئله در مجلس مطرح میشود. با این مجمل دولت مجبور به راستگرایی گردید. دولتی که پیس از این بانک پارسیان را میخواست له کند (از تغییرات هیات مدیره ی بانک پارسیان مطلع نگردیدم اگر کسی میداند به من بگوید) و از مسئله با دور زدن میگذشت. جالب نظرات دولت و مجلس در این باب بود: برادر الهام به تاثیر دیر شروع شدن بانکها بر ترافیک تهران و مشکلات برای کارکنان بانکها و مجلس به دلایلی مثل عدم تایید روان شدن ترافیک کلانشهرها و ... اشاره داشت. درست است هنوز دولت کاملا به راه راست نیامده است ولی این تاثیرات همه از تاثیر رای 24 آذر ملت و مشارکت است. اگر 24 آذر رای نمیدادیم اکنون اینجا هم نبودیم.
امیدوارم بزودی مشکل احمدی نژاد و شهرداری بر سر مترو حل گردد. بشخصه شاهد بودم که ما توانستیم در یک مسئله از شهرداری یک نظامی به نتیجه برسیم اما حق خود را از دولت عدالت پرور (؟) نتوانستیم بگیریم...باید در صحنه بود
این کار برای عید غدیر است پیوند زیر اندازه بزرگش است.


http://blogerashegh.persiangig.com/image/molaab.jpg


نوشته شده توسط مصطفی در سه شنبه 85/10/5 و ساعت 10:32 عصر
نظرات دیگران()
دولت نهم 
به نام خداوند دلها و جانها
بر آن شدم تا اینبار مطالب مهمی را بنویسم. در زمانی که از عمر دولت تازه میگذرد کارهای انجام شد که بد نیست بازگویی شود. ادامه مطلب...
نوشته شده توسط مصطفی در چهارشنبه 85/8/17 و ساعت 12:42 عصر
نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شازده کوچولو و توصیف زن
آخه دل من
بحثی در باره نقش مسجدها در برابر تکیه ها در محرم
محبت چیست؟
[عناوین آرشیوشده]
طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا